AKG K324P

2010.06.02. 12:35 tomato

Ismét egy AKG-ról fogok írni. Úgy látszik, egyre jobban húz a szívem a márka után, mert ez már a negyedik AKG hangkeltő eszközöm, amit eddig vásároltam.

 

Csomagolás:

Egy aprócska kis dobozban kaptam meg, ami tartalmaz három különböző fülgumit, egy kis tokot, egy műanyag szerkentyűt, amit rácsukhatsz a fülesre és arra tudod tekerni a kábelt és ugye magát a fülhallgatót.

Fülhallgató:

Nagyon jó kis fülhallgató külsőre és tudásra is. Igazából csak egy kis bogyót kell a fülbe dugni. Egy picit kell vele vacakolni, de ha sikerül normálisan behelyezni, akkor az ki nem rázkódik a fülből. Próbáltam már akrobatika közben is, és végig a fülemben maradt. Ennek a fülhallgatónak végre normálisan vannak kialakítva a füldugói, mert normálisan bele tudom dugni a fülembe. A K321P-vel mindig is az volt a bajom, hogy ahogy toltam be a fülembe, úgy csúszott fel a fülhallgató házára a gumi. Itt jól megfogja a tartója és csak a fülembe megy a gumi, nem csúszik vissza a házra. A kábele is eléggé jó, bár az "L" alakú csatlakozóval nem vagyok igazán kibékülve.

Hangzás:

Eleinte tompa hangja volt a fülesnek, de eléggé szép és erőteljes volt már akkor is. A külső hangokat jól kiszűri, így eléggé tisztán szól belőle a zene. A mélyei jó erősek, így az elektronikus zenék teljes mértékben élvezhetőek rajta. Bejáratás alatt egyre tisztább lett a hangja, így a komolyzenék, illetve a hangszeren játszott egyéb műfajok is meglepően szépen szólnak rajta. Teljes mértékben kielégítő a hangzása, főleg annyiért, amennyiért vettem. Jól átjönnek rajta a hangok minden tartományban és egyik sem nyomja el a másikat. Néha a basszus kicsit sok nekem, de EQ-val lecsillapítható. Igazából egy gond van itt is, hogy az mp3 lejátszómba dugva sistereg a fülhallgató. Nem tudom miért, de ezt csinálja a K321-gyel is. Az apróságokat leszámítva nagyon meg vagyok elégedve a fülhallgató teljesítményével és merem mindenkinek ajánani, aki egy kicsit is ad a zenehallgatás minőségére.

A fülhallgatót Palee1989-nél vettem, 5000 forintért. Nagyon korrekt ár szerintem a fülesért, és a megrendelést követő napon már a kezemben is volt a füles! Mindenkinek merem ajánlani, aki fülhallgatót akar vásárolni, hogy keresse fel őt!

Technikai adatok:

Súly (g)5
Érzékenység (dB/mW, dB/V*)121*
Sávszélesség (Hz to kHz)12-23,5
Teljesítmény (mW)20
Impedancia (ohms)16

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomato.blog.hu/api/trackback/id/tr252050511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása